5 stycznia 2011

Bombkowy konkurs - wygrałam!

Na blogu nitkowo mi Agnieszka M. zorganizowała konkurs na najpiękniejszą ozdobę świąteczną. Dzięki Waszym głosom moja bombka zgromadziła największą liczbę punktów i znalazła się na pierwszym miejscu wśród wszystkich konkursowych prac. Dziękuję za wszystkie głosy!

Przestrzenny pejzaż zimowy" - jest to bombka akrylowa o średnicy 16. W środku zamknięte jest moje zimowe miasteczko. Nie powiem, jest trochę pracy przy stworzeniu takiej bombki. Trzeba być cierpliwym i precyzyjnym. Ale warto! Efekt jest naprawdę wspaniały!

Pierwszą rzeczą jaką zrobiłam było wycięcie domków i sklejenie ich. Pastą strukturalną ośnieżyłam dachy i przesypałam delikatnie brokatem. Podobnie zrobiłam z drzewkami, choinkami, mchem i patykami. Woknach domków "zaświeciłam" światło - brokatem. W zależności jak pada światło i z jakiej strony na nie patrzymy mamy wrażenie zapalonych świateł w domkach.
Gdy wszystko miałam już przygotowane, wzięłam jedną część plastykowej kuli. W dolnej części "śnieżyłam" pastą strukturalną. Z drugą połówką zrobiłam tak samo. Zwróciłam uwagę na punkty spotkań obu półkul.


Według swojej fantazji ustawiłam domki, obsadziłam drzewka, choinki, krzaczki. Zbudowałam swoje miasteczko. Proszę zwrócić uwagę na sople, które wiszą z dachu zielonego domku. Wszystko zostało dokładnie przemyślane.
Najważniejszym momentem było zamknięcie bombki (po kilkudniowym suszeniu). Później już tylko kokarda i koniec.
Fajna zabawa na długie zimowe wieczory, elegancka i niespotykana ozdoba. Polecam jeszcze możecie taką wykonać. Wszystkie materiały potrzebne do jej wykonania kupiłam tutaj.


22 komentarze:

  1. Efektowna bombka - rzeczywiście precyzja i Twoja nieziemska cierpliwość dały wspaniały efekt.
    Agnieszko - odpisz na mojego maila!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że Twoja bombka wygrała - głosowałam na nią - jest piękna :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujemy! Oj, masz talent. Podziwiamy wykonanie i pozostajemy pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sobie wyobrażam jak ona na żywo wyglada.Zwycięstwo zasłużone w pełni.To prawdziwe dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombka przepiękna - gratuluję :)
    Ale jeszcze bardziej urzekła mnie ta "choinka" w tle :) Jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna bombka!
    Gratuluję zasłużonego zwycięstwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Gratuluje wygranej! Glosowalam na twoja bombke, bo bardzo mi sie spodobala! Fajnie znac tajniki jej powstawania -dzieki za instrukcje! Kto wie, moze w przyszlosci i ja zrobie podobna? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Bombka jet rewelacyjna i również mnie urzekła! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, byłaś nie do pobicia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Agniesiu gratulacje!!! Jaka ona śliczna:-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. wielki gratulacji!! bardzo pracochłonna ta praca ale widzisz - warto było! podziwiam tą precyzyjność z którą była zrobiona ta miniaturka!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!!! bombka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!!!
    Dużo pracy, ale było warto, gdyż bombka jest prześliczna.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się bardzo, że pewne miłe sobotnie grudniowe popołudnie zaowocowało taką piękną bombką, wygraną i uznaniem innych! Jest co podziwiać! Bombka wyszła bombowa :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. nareszcie znalazłam włascicielke sławnej bombi,
    gratuluje kochana!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za miłe słowa, dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze. Jest mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja zachwyciłam się Twoją bombką, jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jest cudowna - ach jakbym chciała robić takie cudeńka :-)))

    OdpowiedzUsuń