30 grudnia 2010

srebrny anioł i czerwone kokardki

Srebrny anioł - potrzebne do jego wykonania:
orzech włoski, folia aluminowa, anielskie włosie, blok techniczny, wata, srebrna farba, klej, nożyczki.
Wisiał na choince, teraz stoi na półce razem z zastępem innych aniołków. Dodam tylko, że aniołeczka wykonała moja córka.


Kokardki - ozdoby, które wiszą na choince i girlandach. Na środeczku każdej kokardki przykleiłam makaron o świąteczny kształtałtach. Wcześniej makaron pomalowałam złotą farbą. Z tyłu wiązania włożyłam drucik, po to aby można było szybko przymocować ozdoby na gałązki.

...choineczki, gwiazdeczki...





2 komentarze:

  1. Ależ śmieszny ten anioł - taki słodki !! Super!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak to prawie z niczego coś ślicznego.Dzięki, że zawitałaś do mnie.

    OdpowiedzUsuń