24 stycznia 2011

śmieszny czerwony renifer

W grudniu brałam udział we wspólnym haftowaniu świąteczny sal 2010. Zaczęłam haftować renifera - innego, większego - śpiewającego. Czas uciekał zbyt szybko, a renifer niestety sam nie chciał się zrobić... Obiecałam jednak córce, że zrobię jakiegoś. I jest w zastępstwie - uśmiechnięty, milutki i czerwoniutki.
Z takim czworonożnym nowym domownikiem, postanowiłam uszyć poduszkę. Wszystko jest w dwóch kolorach: białym i czerwonym. Pięknie razem wyglądają, a czerwień jest tak "żywa", rozświetla kanapę i ścianę przy której leży poducha.

Materiałek idealnie dobrałam do haftu. Efekt końcowy jest taki jaki sobie zaplanowałam.




Całość szyta jest zupełnie z prostych paseczków. Tył poduszki jest zakładany na zakładkę.


Tutaj widać możliwości mojej maszyny - haft- ścieg maszynowy - jeden z wielu. Taki niewielki dodatek, a tył poduszki jest równie elegancki jak przód.

Zgłaszam moją poduchę do wyzwania Log Cabin na blogu Patchworkowa gwiazda

11 komentarzy:

  1. Cudna, niesamowicie energetyczna podusia!!! Hafcik i materiał idealnie się uzupełniają. Uwielbiam takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna poducha! kolory ma apetyczne! brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna.Wspaniały miałaś materiał na podusie idealnie dopasowany do haftu.

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna podusia!!! Cudnie sie prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna podusia. Reniferek uroczy.Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki fajny reniferek rozrabiaka!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że Wam się podoba. Tak jest bardzo radosna i bardzo przyciąga wzrok.
    Wzór reniferka haftowałam już kilkanaście razy i za każdym razem robiłam to z wielką przyjemnością. A uwierzce mi, raczej nie zdarza mi się haftować 2 razy takiego samego wzoru. Z tym jest inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero tu dotarłam! Jeszcze świątecznie... ładnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudna podusia. A jaka wielka! Prawdziwa poducha chyba... :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  10. Z ogromną przyjemnością przyznaję Tobie WYRÓŻNIENIE!!!! Szczegóły na moim blogu, Serdecznie pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń