26 marca 2010

wymianka wielkanocna 2010


Właśnie do mnie przyszła paczuszka wymianka od Dusi. Wymiankę organizowała Enthi. Bardzo się cieszę, że mogłam brać w niej udział. Super zabawa!!
Bardzo ucieszyłam się z otrzymanej niespodzianki. Dusiu czytałaś chyba w moich myślach. Chciałam sobie zrobić taki wianuszek, ale czasu brakuje... Teraz już mam i wisi na widocznym miejscu! Przydasie też znajdą swoje miejsce. Nigdy ich za dużo, a jedną z serwetek to już widzę na pewnej drewnianej rzeczy...

Karteczka i życzenia - to takie miłe.

2 komentarze:

  1. Ale się cieszę, że Ci sie podoba! ;* Obserwuje Twój blog i tak myslałam, co bym mogła zrobić ;) No ale widzę, że trafiłam a to najwspanialsza wiadomosć dnia ;* Mam nadzieję, że przydasie Ci sie przydadzą kiedyś ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydasie na pewno się przydadzą. W niedługim czasie zamierzam zająć się karteczkowaniem, a w tej technice wszystko się przyda.

    OdpowiedzUsuń